dissabte, 20 de desembre de 2008

Diu que és important...

El món desenvolupat està en crisi, diuen. De moment, per sort, no m'afecta. En el que em gasto més diners, no hi he notat diferència: la gasolina està més barata, i visc de lloguer.

El millor, però és que sembla ser que l'única empresa del món que no ha entrat en crisi és on treballo. Hi ha més feina que mai, treballem nits i diumenges per poder arribar a entregar la feina que se'ns acumula. És un estrés constant. Però ens sentim recompensats: pagues extra, dies de festa per compensar, més diners en nòmina per treballar nocturns i festius, bonus en nòmina segons la facturació, dinars d'empresa amb bon ambient, divertits i molt familiars, lot de Nadal extremadament complert, encara més sorpreses amb forma de recompensa econòmica interessant i inesperada... Però amb el que més es demostra que aquesta empresa no està en crisi és en el fet que, a més, et cridin i et diguin que estan molt satisfets per l'esforç i la feina feta, i que es valora molt la teva presència i implicació. En això sí que no hi ha crisi.

11 comentaris:

Jordi ha dit...

Que bé!! La meva està a punt de fer fallida... hehehe

Dani ha dit...

Jajajaja! No home, com a molt canviarà d'amos! Bé, tant de bo!

sergi m. ha dit...

Sempre és bo que reconeguin el que fas i certament és important tenir feina.

Una vegada em vaig queixar de tenir-ne massa i al mes següent la vaig trobar molt a faltar. Des de llavors que no em queixo mai (de la feina, vull dir...)

Salut!

Edu ha dit...

"Lot de Nadal extremadament complert"??? A VEURE SI CAU ALGUNA AMPOLLETA DE BON GÜISQUI PER AQUÍ!... Ah, i la pinya en almíbar també, que endolça la vida!!!

Dani ha dit...

Edu, no, NO HI HA PIMYA EN ALMÍBAR!!!!! BIEN!!!! Güisqui, un pernil, vins... aquestes coses, les que molen. I tranqui pel güisqui: "Everything will be walked".

I Sergi, queixa't de tant en tant. Va bé, també!

bel ha dit...

No m'estranya que et felicitin, saben el que tenen :)

Xenofílic ha dit...

Quina sort!!
A mi m'han regalat cava "Rondel", buaaaa :-(
Això sí, tampoc hi havia pinya en almíbar, hehe

Joan ha dit...

Que bé doncs... Que duri la bona ratxa en l'any que entrarem... Bones Festes i Bon Any (i que et regalin bons güisquis)!!

Dani ha dit...

Gràcies a tots!
joan, de moment ja m'he apoderat d'un Ardbeg del 90!!

Joan ha dit...

L'Ardbeg sempre és una aposta segura... sobretot si t'agrada el whisky fumat i amarinat d'Islay

jomateixa ha dit...

Quina empresa és aquesta tant generosa???
On tampoc sembla haver crisi és en les botigues de joguines, on hi ha força cues per envolicar regals...
BONES FESTES i que duri la no crisi el any vinent.