dimecres, 1 d’octubre de 2008

Diu que hi passen coses inversemblants...

Al petit parc/plaça/zona comunitària/lloc per fer-hi botellon al que hi dóna el meu balcó, hi solen passar coses estranyes.

M'hi vaig trobar un mort després de dormir-hi la primera nit, assisteixo a discusions de parelles a altes hores de la matinada, suporto gossos que hi borden també a altes hores de la matinada (potser, per la manera com alguns discuteixen, el que fan és dialogar amb els gossos, no ho sé), m'instrueixo amb grans dissertacions de rodamons borratxos...

Però és que és normal. Com pot no ser un lloc curiós si hi ha això?



Heu vist que hi ha un dispensador de bosses (per cert, completament inútil) pels excrements dels gossos, oi? Veieu que al fons de la foto hi ha una senyal? Endevineu què hi ha? No? Doncs aquí hi teniu una fotografia de més a prop.



Jo diria que significa que hi estan prohibits els gossos. O potser només els gossos horteres?

5 comentaris:

Núria ha dit...

Hahaha,... molt bo! Si més no el del cartell és hortera.

FREE-HITMOVIE ha dit...

website design awardsdomain gr

Plasma ha dit...

Helmed by industry veteran Kirk Sanford, a pioneer in payment and marketing solutions - offers a suite of cash-access and ticket-redemption products at lower pricing and higher quality than other providers of its kind.

Sightline Payments Kirk Sanfordpoker

Anònim ha dit...

blackjackeuromillions

Sange ha dit...

Passages MalibuArthritis Aids1/1