dissabte, 6 de setembre de 2008

Diu que s'ha publicat un estudi que relaciona el caràcter i la música...

L'estudi, dut a terme per un professor de psicologia d'una universitat d'Edimburg, se centra en relacionar els estils músicals amb el caràcter dels seus incondicionals, i diu el següent:

  • Música clàssica: els seus seguidors són tendres, creatius, se senten a gust i tenen una gran opinió d'ells mateixos.
  • Heavy metal: com els de la clàssica, són tendres, creatius i se senten a gust i, a més, comparteixen amor per la magnificiència, són delicats i els falta confiança en ells mateixos. En gran part, valoren més que ningú la música clàssica.
  • Country: són treballadors.
  • Rap: sociables.
  • Pop: no són creatius.
  • Funk: fluixos.
  • Jazz: creatius, amb gran esperit d'innovació, i tenen una gran autoestima.
  • Dance: extrovertits.
  • Indie: no tenen autoestima i són poc afables.
  • Soul: creatius, oberts, gentils i tenen gran autoestima.

Quan ho comentaven a Catalunya Ràdio, i mencionaven el heavy metal, de fons sonava AC/DC. QUINA MANIA! Que AC/DC no es heavy metal! Si ho fos, què seria Iron Maiden o els primers discs de Metallica, per exemple? Per què sempre que es parla de heavy metal han de sortir grups rockeros com AC/DC o Led Zeppelin?

Doncs bé, si tenim en compte els meus gustos, i fent cas a Catalunya Ràdio agafant AC/DC com a heavy metal (sacrilegi), he de dir que sóc tendre, creatiu, em sento a gust, tinc i no tinc bona opinió de mi mateix (?), però tinc gran autoestima i esperit d'innovació, sóc obert, fluix i gentil, i estimo la magnificiència. Però no sóc sociable, extrovertit ni treballador. Vaja.

I vosaltres?

1 comentari:

sergi m. ha dit...

Bé m'atreviria a dir que comparteixo la majoria del qualificatius que citen, tret d'algunes excepcions, que per qüestió de temps, ara mateix no puc descriure, però m'agrada la música en general i sóc com sóc.
;-)