divendres, 29 d’agost de 2008

Diu que he quedat trastornat...

Voltava per un centre comercial en busca d'un televisor, quan he passat per davant de la secció de DVDs. He mirat de reüll, i m'ha cridat l'atenció un DVD, ja que m'ha semblat veure el meu ídol, el mestre dels mestres, l'enorme Humphrey Bogart a la portada. M'he aturat, m'hi he apropat, i he vist que no era en Humphrey; era en Paco Martínez Soria, i la pel·lícula, Abuelo Made in Spain.
És una història absolutament verídica. Difícilment tornaré a ser el mateix.

2 comentaris:

inventariant ha dit...

ei dani!
jajaja... no m'estranya que t'hagis quedat trastornat...! (res a veure el pobre paco amb http://www.flickr.com/photos/inventariant/2787441389/in/set-72157606921444539/)

parlant de pacos, ara riuràs però jo ara mateix estava veient Cine de Barrio... (sí, sí, has llegit bé...) pq avui m'he liat i estic dinant tard, i resulta que sovint em passa que quan tinc gana m'emociono i ploro més fàcilment que de costum per tot (deu ser pel fet de tenir les defenses baixes...), total, que sortien la Carmen Sevilla parlant amb la dona i el fill de Paco Rabal (actriu i director de cine, què t'he de dir... a tu q ets expert, segur que ja els coneixes), parlant d'ell i recordant-lo com a persona i com a actor... i tu... m'he emocionat!!! :-_)))

Jordi ha dit...

Déu!!