dijous, 19 de juny de 2008

Diu que és com un rellotge...

No, no em refereixo a ningú que esmorzi All-Bran de Kellog's. Em refereixo a un avi que em creuo cada matí quan vaig a la feina per entrar a les 7.

Al costat de la feina, hi ha 3 punts de referència: un semàfor per creuar la Gran Via, un pont per creuar la Ronda del Mig, i un fanal. Si quan vaig cap a la feina, l'avi en qüestió està creuant la Gran Via, movent els braços i fent una espècie de footing, vaig bé de temps. Si el veig davant de la farola, picant rítmicament el metall amb les mans (gran manera de despertar els veïns), vaig raonablement tard. Ara, si me'l trobo agafat a la barana de dalt del pont fent estiraments, val més que m'afanyi si no em vull trobar el missatger de torn esperant amb cara de mala llet a la porta de la feina.

Qui necessita rellotge? Beneita (vull dir, beneïda) rutina!

1 comentari:

sergi m. ha dit...

Jo em refiaria més del rellotge, la pega del avis és que un dia marxen i no tornen mai més...
De tota manera em sembla una peculiar manera d'interpretar els senyals del món.