dimarts, 3 de juny de 2008

Diu que avui és Sant Tornem-hi...

- La Hillary Clinton abandonarà la seva ambició de ser la primera Presidenta dels EUA.
- En Laporta s'enfronta a una moció de censura.
- El transvasament/minitransvasament/cessió d'aigua de l'Ebre finalment no es farà.
- Avui fa 84 anys que va morir Franz Kafka.
- La feina m'està estressant.

Però a mi, el que em preocupa ara mateix, és això:



Un altre cop, la grua aparcada sobre la vorera. A ells sí que els val, l'excusa aquella de... "però si és només un moment"? Sento la repetició, però penso penjar una foto nova cada cop que em trobi la grua que retira els cotxes mal aparcats, aparcada sobre la vorera.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Home, amb els exemples que poses, val la pena lluitar per la grua!!
Jo li enviaria la foto directament al regidor de torn, i si no fa res, al diari. Llavors sí que algú es mourà...

Núria ha dit...

I tant, jo també li enviaria la foto al regidor o a l'alcalde o al cap de la policia, per què no? Amb acús de rebuda i a veure què diuen.