dimarts, 20 de maig de 2008

Diu que hi he tornat a esmorzar...

Avui he tornat a esmorzar al bar sobre el qual ja vaig escriure'n quatre línees temps enrere, i no m'ha defraudat.
Mentre m'estava posant sucre al cafè amb llet ha entrat la mestressa, aquella senyora baixeta, ben alimentada i de cabells curts i engominats mirant al cel. La dona, amb un cínic somriure, s'ha col·locat en posició, amb una mà a la cintura i l'altra aixecada, com insinuant, i com fós la Marilyn, ha començat a cantar-li al seu company de barra:

Japi berdai tu yu. Japi berdai tu yu. Japi berdai, missis préssiden, japi berday tu yu!

El fet de comparar-la amb la Marilyn quan li va cantar el "Happy birthday" al president Kennedy ja és còmic. L'accent, també. Però és que li ha dit "Mrs. President"!

Aquest bar és una mina.

5 comentaris:

Mallerenga ha dit...

Jo tenia un d'aquests bars impagables amb una mestressa-cambrera impagable que més d'un cop ens havia donat quatre voltes al grup d'intel·lectualoides que sovintejàvem el local. Ara el bar ha canviat de mans i és com si haguessin tancat els llums...
Felicitats per la troballa!

La Martona ha dit...

:D Això sí que és comencar bé el dia, Dani. Molt més divertit que esmorzar mirant en Cuní :)

sergi m. ha dit...

Explota la mina i en treuràs molt.
Ja et vaig comentar que aquests llocs tenen un humor i una alegria en petites dosis que de vegades costa entendre. ; )

Laprí | David ha dit...

Uohh, com mola aquest bar, no? Jo, com que no acostumo a anar a bars, doncs no sé el que potser m'estaré perdent. Però hi ha tants bars que busca un a Alcorcón que tingui aquest ambient com el que tu descrius.

Núria ha dit...

Una bona manera de començar el dia amb un somriure. Ja m'hi apuntaria!