dimarts, 29 d’abril de 2008

Diu que, senyors publicistes, no us entenc...

Aquest és un d'aquells posts que he de fer al moment, i és que poc que entenc pas ben res.
Estava cuinant una truita per la colla d'energúmens que avui vénen a casa a veure el fúmbol, i tenia la ràdio posada. En una d'aquestes falques de publicitat que de tant en tant van posant, s'anuncia un hipermercat del que no diré el nom per no donar-los més clientela. Només diré que comença per HIPER i acaba per COR.
Doncs l'HIPERCOR (o ALBERCOC, com li deia l'àvia d'en JV) s'anuncia així:

-Pa, carn, peix, fruita...
-Si som el que mengem, quin hipermercat ets tu?

M'estan dient que mengem hipermercats? O potser és una aplicació errònia de la clàssica teoria del silogisme? (Si A implica B i B implica C, A implica C). Si jo sóc el que menjo, i el menjar el compro a l'hipermercat, llavors jo sóc un hipermercat. Ah, clar. Ara ho entenc.

1 comentari:

sergi m. ha dit...

Publicitat força patillera.
Si compro al coprabo em convertiré a la coprofàgia?
;)