dissabte, 5 d’abril de 2008

Diu que no tot són coses bones, avui...


El cotxe de color grana que veieu en aquesta foto no està parat al semàfor. El tio (o animal) propietari del vehicle, està dempeus, fora del vehicle, RENTANT-LO!
És evident: "Si hi ha dos carrils, la gent en fa prou amb un. Per tant, jo em paro i rento el meu cotxe bonic, el meu cotxe preciós, el meu cotxe estimat." Tampoc importa que estigui enmig dels pas de peatons.
Després que ahir hagués hagut de fer miracles per poder seguir caminant per la vorera, ja que hi havia dos cotxes de la grua aparcats allà, a la vorera, deixant com a molt un pam perquè la gent passés, avui em trobo amb això. Per què hi ha tanta falta de respecte?
Per cert, els de la grua d'ahir no estaven retirant cap cotxe. Tenien els cotxes allà, pujats completament a la vorera. Res de mig cotxe a sobre la vorera i mig abaix. Tot a dalt. Perquè manen ells.

3 comentaris:

SERGI MAESTRO ha dit...

Aquest acte és del tot deplorable i denunciable en els temps que corren. Sovint penso en l'egoisme de la gent, dels que aparquen el cotxe ocupant dues places sense ni pensar en la necessitat dels altres.
De debò està rentant el cotxe enmig del carrer?
Coll...ns.

bajoqueta ha dit...

Clar que si home, a lo grande! Si has de molestar a la gent fer-ho com més millor, no?

SERGI MAESTRO ha dit...

Et convido a passar a donar un cop d'ull al meu bloc, a lo Gemio y "hay una carta para ti"...