dimarts, 8 d’abril de 2008

Diu que avui farem una cosa diferent...

L'amic Sergi m'ha inclòs dins d'un curiós concurs.
Sembla ser que se sorteja una Nintendo DS (reconec que he hagut de mirar què era), però que per participar-hi s'ha de complir una sèrie de requisits.
En primer lloc, posar un enllaç a la pàgina que el promou. Feu un click aquí si us en voleu informar una mica:  http://helektron.com/2008/03/12/helektroncom-regala-una-nintendo-ds-lite/
A continuació, he d'escollir 5 blocs que hauran de fer el mateix que estic fent jo, si volen. A veure, comencem:
El rent-a-chair, perquè és un dels blocaires més insistents i indignats amb tot allò que indigna. El món és ple de bocamolls, n'hi ha per "to rent chairs".
El blog lacosapublica, per la seva passió pel món dels llibres, mereix la meva màxima admiració, tot i que no sé si això és un gran elogi!
La veïna del tercer segona, perquè potser podria aprofitar el premi pel seu petit (a la llarga, és clar) o, qui sap, per ella mateixa...
La Bel, perquè potser també uns petits agrairien el premi.
I per acabar, en Pere i en Jordi del racó de les impressions i la memòria, perquè en el fons, la vida va d'això.

N'he deixat un munt pel camí, per diferents raons. En Sergi perquè ha estat ell qui m'ha convidat, la Martona perquè he vist que ja ha estat convidada (se m'han avançat!), en Jordi dels còmics i les aventures perquè seria abusar, en Laprí, a qui he conegut avui i a qui se li agafa una estima especial pel sol fet de ser algú d'Alcorcón que estima el català... N'hi ha tants!

I el tercer requisit per entrar al sorteig és deixar un comentari a la pàgina abans esmentada. Doncs apa, vaig a fer-ho (i a dutxar-me i esmorzar, que faré tard a la feina!)

2 comentaris:

Segona ha dit...

M'afalaga que hagis pensat en mi, Dani! Però el Quim és massa petit, i a l'altre nen de la casa millor no temptar-lo.

Xenofílic ha dit...

Gràcies Dani!