diumenge, 16 de març de 2008

Diu que som políglotes...

Puc presumir que, a més de català i castellà, parlo, o si més no entenc, valencià, mallorquí, andalús, colombià, argentí, peruà, xilè, mexicà, cubà, veneçolà, uruguaià, paraguaià, costa-riqueny, dominicà, panameny, nicaraguenc, equatorià, bolivià i hondureny, a més d'altres que potser ni conec.
La veritat és que he d'agrair a Correos que posés això en 5 dels idiomes oficials de l'Estat. Però se'n van deixar uns quants...

PD: Fixeu-vos que perquè el valencià quedi una mica diferent del català, han canviat lleugerament l'estructura gramatical de la frase.

7 comentaris:

Xenofílic ha dit...

A mi aquestes coses em posen de mala llet

La Martona ha dit...

La varietat complica les coses o hi ha algú que té ganes de complicar-les?

Jordi ha dit...

Quanta feina malbaratada per una simple mentida dels blaveros...

Val la pena perdre-hi el temps?
Si són feliços essent el port de Madrit, doncs endavant, que ho siguin... Bon vent i barca nova!

Segona ha dit...

Faria riure si no fes plorar...

SERGI MAESTRO ha dit...

Català:
Avui descobreixo el teu bloc, m'agrada l'estil, el compartiré amb els amics.
Valencià:
Avui descobreixo el teu blog, m'agrada l'estil, el compartiré amb els amics.
Castellano:
Hoy descubro tu blog, me gusta el estilo, lo compartiré con mis amigos.
Messengerià:
avui des k brexo l teu blok wascal mgrada lstil wenu l link re ls kompis.
(Disculpeu, no el domino gens aquest)

Dani ha dit...

Benvingut, Sergi!
Passa també pel fortografies.blogspot.com, que riuràs!
De fet, tots els que tinc enllaçats valen la pena.
Apa, ens veiem aviat, pero aquí i pel teu blog, també.
Vagi bé!

SERGI MAESTRO ha dit...

El mateix dia que vaig descobrir el teu vaig anar a petar, a través del link, a fortografies i també em va agradar molt.
Salut i gràcies per felicitar-me per l'aniversari.