dilluns, 10 de març de 2008

Diu que en Zapatero repetirà...

Ara vindran les valoracions, ningú haurà perdut (excepte ERC i en Llamazares), tothom estarà content (excepte ERC i en Llamazares), tot seran valoracions positives (excepte les d'ERC i en Llamazares), bla, bla, bla.
Està bastant clar: El PSOE i el PP milloren resultats (els anomenats vots útils, arrassen), CIU perd vots però guanya un escó, i ERC s'enfonsa en relació al 2004. Però el que més gràcia em fa, i que no veig que cap analista ho comenti, és que CIUTADANS / CIUDADANOS (C's), ha aconseguit pràcticament el mateix resultat que el PARTIDO ANTITAURINO (0'18% contra el 0'16%). Suposo que no ho comenten perquè no val la pena perdre el temps. Comprensible.
Resumint, que ha guanyat el menys dolent dels dos grans partits espanyols, i que estic orgullós de ser gironí, ja que Girona segueix com a única província que aguanta sense cap diputat del PP. No li diuen la immortal perquè sí...

2 comentaris:

La Martona ha dit...

Sí, es veu que ser plural no és gaire útil... Llàstima

Jordi ha dit...

Em fan gràcia els del PSC: que si són un partit independent del PSOE, que si influiran a Madrit, que si patatín, que si patatán... En fi, la cançoneta de sempre. I jo que, a la meva edat, encara no els he vist mai fer una votació contra el PSOE... I mira que motius, n'hi han donat!!
I axí anar fent...