dilluns, 21 de gener de 2008

Diu que comença el judici a Wesley Snipes...

No, no el jutgen per mal actor, el jutgen per frau. I no, no és per frau als soferts espectadors, és per frau a la hisenda nordamericana.
El gran "Güel·lisnais", com un bon dia em va dir un fan d'actors com "el Bruhgüli" o "el Estalone", s'enfronta a una pena que podria arribar als 16 anys de presó. Seguint amb el que em va dir aquest gran aficionat al cinema: "Ya no se hacen actores como estos. Sienten sus personajes."

7 comentaris:

Xenofílic ha dit...

M'ha estat molt difícil votar per Norris, ja que l'elenc d'actors presentat té un gran nivell ;-)
Tot i així, després de recordar pel·lícules seves que han passat a la història del cinema (per ex. Invasión USA), m'he decidit.

Marc ha dit...

Jo he votat per "ese peacho de Kevin Costner"!!! Tot i que els actors a elegir deixen molt que desitjar (a excepció de Imanol Arias) tinc certa simpatia pel Sr. Costner.

Xenofílic, no oblidis títols tant bons com "Desaparecido en Combate", "Hitman", "Desaparecido en Combate II", "Delta Force" i "Braddock: Desaparecido en Combate III". Chuck Norris digne succesor de Charles Bronson!

MALELET ha dit...

Jo crec que no hi ha ningú com l'inefable Chuck. Per molt que ens hi posem, és impossible arribar al seu nivell de hieratisme

Marc ha dit...

http://www.frikipedia.es/friki/Chuck_Norris

Adjunto link de la frikipedia amb informació d'en Chuck Norris. Val la pena!

Se ha dicho de él: "Chuck Norris tiene dos expresiones, y una de ellas es con barba".

Dani ha dit...

Companys, jo, després de veure "Mr. Brooks", vaig dir d'en Kevin Costner que tenia dues expressions: amb ulleres i sense. És una dura lluita amb en Chuck Norris.

Jordi ha dit...

Jo he votat en Víctor Mature perquè em feia pena que no tingués cap vot. Ell, que ha fet tant pel foment de la llimona al món!! (Exacte: sempre, abans de la claqueta i "acció", en xuclava una!)

Xenofílic ha dit...

Marc, com sempre les teves aportacions són dignes d'un estudiós de les profunditats del cinema ;-)